2013. január 24., csütörtök

Első bejegyzésem (^_^)

Üdvözlök mindenkit aki ide téved a blogomra! :D Nagyon találóan "Első bejegyzés" címet adtam eme irománynak, de tényleg most nyitok először blogot és nem volt ihletem ennél kreatívabb címet adni XD Ahogy a bemutatkozásomban is olvasható, japánban tanulok egy nyelviskolában, amelyre egy nagyon kedves ismerősömön, Kaorin-on keresztül leltem rá :3 Ezúton is köszönöm neki!! Már 14 éves koromban eldöntöttem, hogy megtanulok japánul és ezt most valóra is váltom, mert most lettek olyanok a körülményeim (^o^) Ez már a második alkalom, hogy Japánban vagyok. Legelőször 2011 Decemberében voltam itt egy hónapot és mit ne mondjak, nagyon nehezemre esett hazamenni. Köszönet illeti Mina-t is (japánban élő magyar barátnőm), aki mindenben a segítségemre van!! Köszönöm Mina! <3

Tiffany, te pedig aztán pláne nagyon hiányzol!! Ha ezt itt együtt élhetnénk át!!! (Ezt a sort az érti, akinek értenie kell :)

Én volnék:




      


Tudom még nagyon kezdetleges a blog, ezért elnézést kérek, de folyamatosan fogom alakítani :3 Legközelebb a legelső Japán utamról fogok beszámolni és utána természetesen az iskolámról fogok képeket és élménybeszámolókat készíteni. Köszönöm, hogy végig olvastátok! Még jelentkezek :*

Seeya~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése