2015. február 8., vasárnap

Vizsgák, munkakeresés és Shibuya a lányokkal! :D

Seeya minden kedves olvasónak :)

A mostani bejegyzést az iskolai vizsgákkal fogom folytatni (röviden), illetve a munkakeresésről is szó lesz.

Az iskolában a hétköznapi "kisebb" teszteken kívül volt az év végi nagy teszt, ami alapján eldöntötték a tanárok, hogy mehetsz-e a következő osztályba. A vizsga nagyjából a JLPT szabályai szerint zajlott és a feladatok is hasonlóak voltak. Három része volt a vizsgának: az elsőben a "nagyszerű" kanji tudásomat, szókincset és a nyelvtani készséget nézték. A másodikban volt az olvasott szövegértés és a harmadik a hallás utáni szövegértés. Minimum 70% körül kellett teljesíteni, hogy átmenjek a következő osztályba. Íme az eredményeim:








És végre 2013 Áprilisában a munkakeresés meghozta gyümölcsét, egy gyakornoki munkát találtam egy HR cégnél. Szerencsére nekik pont egy olyan ember kellett, aki erős angolban. Bár ezt a gyakornoki állást 6 hónapos szerződéssel írtuk alá, de akkor is nagyon jól jött. A tulajnak pedig semmi gondot nem okozott, hogy délelőtt iskolában vagyok és délután megyek be dolgozni :)

A hétvégéket pedig a férjemmel töltöttem :3 Íme néhány kép:


Kara-age és Yakisoba. Nem tudtuk az egészet megenni, kicsit sokat rendeltünk talán? XD


Saját készítésű Miso leves, "büszkeség" XD


Hanami *___*


Sunshine City Tropicarium :3


Park Yokohama-ban.


Mega Pikachu XD


Sky Tree *__*


Sky Tree lift *__*


És a kilátás :3



Cosplay Purikura, de csak én voltam olyan lökött, hogy be is öltözzek XD


Pandás finomság :)


Ha már Mega Pikachu, akkor óriás Hello Kitty is XD


Kamakura


Óriás Kitty 2 XD


A képen mosolygok, de igazából kicsit féltettem az újaimat XD Amúgy kenyeret tartottam neki XD


Igen, purikura XD


Csak simán Yummy~


Kamakura, tradicionális menü :3 


Ezt pedig párom édesanyja sütötte nekem <3

Miután a HR cégnél lejárt a gyakornoki időm Augusztusban, ismét egy kb. fél éves munkakeresés kezdődött, közben éttermekben kisegítő munkát végeztem (részmunkaidőben). Szerencsére Januárra találtam egy IT cégnél tolmács és fordító munkát, imádom! ^_^

És végre a lányokkal, Kaorinnal és Eszterrel, össze tudtuk hozni a találkozót!! Érdekes, amíg Magyarországon voltunk nem tudtuk összehozni, úgyhogy itt Japánban találkoztunk először XD Azt hiszem már mind a hármunknak bőven idehúz a szíve Japánba.

Első alkalommal egy magyar étteremben találkoztunk és jó hangulatban telt az ebéd :) Sajnos nekem és páromnak utána még dolgunk volt így búcsút vettünk, de utána egyik hétvégén csak hárman csajok suhantunk Shibuyára XD

Én ki akartam próbálni a dobolást az egyik game centreben, mert még soha nem játszottam vele XD Háát, még gyakorolnom kell XD Ja, és Eszter gépe valamiért nem érzékelte az ütőket, utána én akartam pénzt váltani mert nem volt apróm, na a váltógép meg nekem nem működött O__o

Bezzeg amikor Kaorin dobolt, neki simán ment XD

Utána átmentünk egy izakaya-ba és két óra ivás következett XD Egy bizonyos összegért két órán keresztül annyit lehet inni, amennyit csak akarsz XD Nagyon jó hangulatban telt a beszélgetés (a képek viszont nem publikusak) XD 

Miután elég frissítőt fogyasztottunk és le is járt a két óra, még egy üzletbe be akartunk nézni... csak éppen az utat nem igen találtuk még a telefon gps segítségével sem XD A japánok pedig végig bámultak minket XD

Miután az üzletet sikeresen nem találtuk meg, átmentünk az állomással szembeni Starbucksba és még elbeszélgettünk egy órát kb. :3 Utána, olyan este tíz körül mindhárman indultunk a vonathoz. 

Még egyszer köszönöm lányok!! :D   

Nemsokára jelentkezek, チュッ~ <3
  






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése